• Generalnie sprzedaż prowadzimy za gotówkę.
  • Odroczony termin zapłaty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu z nami warunków i podpisaniu odpowiedniej umowy » wzór umowy.
  • Upusty od cen cennikowych ustalane są indywidualnie.
  • Przy sprzedaży wysyłkowej doliczamy koszty spedycji, chyba że zamówienie przekroczy minimum logistyczne, które obecnie wynosi 1200 zł netto na fakturze.
  • Unikamy wysyłania opakowań szklanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Towar wysyłamy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej na podstawie przesłanej Klientowi faksem lub e-mailem faktury pro-forma,
  • W przypadku uszkodzenia produktów w transporcie do reklamacji musi zostać dołączony protokół szkody podpisany przez spedytora,
  • Odpowiadamy za wady ukryte towaru w dostawie (uszkodzone produkty w kartonach), jeśli reklamacja zostanie nam przekazana w terminie siedmiu dni od chwili dostawy,
  • Gwarantujemy, że produkty oferowane przez naszą firmę wolne są od wad prawnych,
  • Na życzenie Klienta przesyłamy odpowiednie Świadectwa jakości środka spożywczego przekraczającego granicę (tzw. atesty Sanepidu),
  • Przyjmujemy zwroty towarów słabo rotujących przy zastrzeżeniu, że nie mogą być zniszczone, a od chwili sprzedaży nie minęło 12 miesięcy.