Regulamin
- Właścicielem sklepu (Sprzedawcą) jest MERRE PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolskiej 84/86, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000646370, NIP: 5272786158, Regon: 365842006 (dalej: Merre)
- Numer konta sklepu: 30 1750 0009 0000 0000 0160 9173.
- Dane kontaktowe sklepu:
- Adres poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: 22 4245091
- Adres poczty elektronicznej:
- Niniejszy regulamin dotyczy umów sprzedaży, w których stroną jest konsument.
- Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym Merre odbywa się według niniejszego regulaminu. Złożenie przez Klienta zamówienia w sklepie internetowym Merre oznacza, że akceptuje on niniejszy regulamin oraz zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Z oferty sklepu internetowego Merre może korzystać każda osoba posiadająca osobowość prawną.
- Przedmiotem umowy sprzedaży (świadczenia) są towary (rzeczy) widoczne na stronie internetowej sklepu. Sprzedawca gwarantuje, że oferowane towary są wolne od wad.
- Sprzedawca w swej działalności stosuje kodeks dobrych praktyk - w opracowaniu.
- Wymagania techniczne:
- dostęp do internetu,
- komputer z zainstalowaną współczesną przeglądarką,
- ekran o minimalnej rozdzielczości 800 x 600,
- włączona opcja akceptacji ciasteczek (cookies).
- Zamówienia realizowane są w dni robocze.
- Obszar działania sklepu to cała Polska.
- Zamówienia spoza obszaru Polski są przyjmowane do realizacji z tym, że koszt przesyłki każdorazowo będzie przesyłany na adres e-mail Klienta z prośbą o akceptację.
- Ceny towarów uwzględniają podatek VAT i są wyrażone w złotych polskich. Nie uwzględniają kosztów dostawy.
- Koszt usługi dostawy, także koszt pobrania należności przy dostawie zamówienia, wyświetlany jest jako osobna pozycja, po wybraniu przez Klienta formy dostawy i płatności.
- Klient kompletuje zamówienie wybierając spośród oferowanych produktów. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka” po prawej stronie zdjęcia produktu. Zawartość koszyka i jego wartość widoczna jest przez cały czas w górnej, prawej części ekranu. Zamówienie można zmodyfikować (zmienić ilość sztuk lub anulować część wcześniejszego wyboru) po wejściu w zakładkę „Twój koszyk”. Akceptacja zamówienia odbywa się przez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Dostępne są następujące opcje realizacji dostawy:
- Odbiór osobisty w siedzibie sprzedawcy,
- dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej za osobną opłatą, widoczną w koszyku i płatną łącznie z wynagrodzeniem za zamówione towary. Sprzedawca może udzielić rabatu w wysokości do 100% kosztów spedycyjnych. Usługa transportu zamawiana jest w imieniu Klienta.
- Nadanie przesyłki z zamówieniem następuje najpóźniej w dwa dni robocze po zaksięgowaniu zapłaty wynagrodzenia.
- Płatności za zamówione towary można dokonać:
- Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem przewoźnika – w sytuacji, gdy Klient wybierze opcję „Pobranie przy dostawie”, za osobną opłatą widoczną podczas wybierania opcji dostawy i płatną łącznie z wynagrodzeniem za zamówione towary,
- przy odbiorze towaru w siedzibie sprzedawcy – w sytuacji, gdy Klient wybierze opcję „Odbiór osobisty”,
- przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sprzedawcy. W takiej sytuacji towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty w banku prowadzącym rachunek bankowy sprzedawcy. W tytule przelewu należy obowiązkowo podać numer zamówienia,
- poprzez system płatności online oferowany przez operatora płatności internetowych Dotpay. System ten oferuje autoryzację płatności kartami płatniczymi, E-transfery, przelewy elektroniczne i przelewy bankowe. W tym celu należy wybrać metodę płatności „Dotpay”. W następnym oknie, po naciśnięciu „Potwierdzenie zamówienia”, Klient otrzymuje możliwość przejścia do zewnętrznego systemu transakcyjnego po wybraniu „Zapłać przez Dotpay”. Towar wysyłany jest po otrzymaniu potwierdzenia dokonania transakcji od operatora płatności.
- Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez system automatycznie na adres e-mail podany przy rejestracji ze statusem "Otrzymano zamówienie". Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Za chwilę zawarcia umowy sprzedaży uznaje się fakt potwierdzenia zamówienia w postaci zmiany statusu transakcji na „Potwierdzone”. O zmianie statusu klient zostanie poinformowany e-mailem.
- Od chwili zawarcia umowy informacja o asortymencie i cenach jest wiążąca dla oferenta.
- Do czasu zmiany statusu na „Potwierdzony” zastrzegamy, iż asortyment i ceny poszczególnych produktów mogą ulec zmianie. O takiej zmianie Klient zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailem. Klient wtedy może zrezygnować z całości zamówienia, jego części lub zaakceptować zmiany. Chwilą zawarcia umowy staje się wówczas moment otrzymania od Klienta e-maila z zaakceptowanymi zmianami.
- Klient może zrezygnować z zamówienia do chwili osobistego odbioru towarów lub nadania przesyłki przez Sprzedającego. Fakt wysłania zamówienia powoduje zmianę statusu transakcji na "wysłane", o czym Klient jest informowany drogą wiadomości e-mail.
- Klient ma obowiązek sprawdzenia dostarczonej przesyłki przed dokonaniem zapłaty przedstawicielowi przewoźnika.
- W razie niezgodności dostarczanej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien odmówić przyjęcia niezgodnych produktów. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie Klient, gdy zdecyduje się na jej przyjęcie, i jednocześnie żąda, aby Sprzedawca wystąpił z roszczeniem w stosunku do przewoźnika, ma obowiązek zażądać od kuriera protokołu szkody podpisanego przez spedytora. O każdej z tych sytuacji Klient powinien niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Przyjęcie przesyłki przez kupującego, potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane jest jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.
- Zamówienia będą dostarczane pod adres wskazany przez Klienta.
- Ochrona danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (...):
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 5 pkt 1 lit. b Rozporządzenia),
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 5 pkt 1 lit. c Rozporządzenia),
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (art. 5 pkt 1 lit. d Rozporządzenia).
- Sprzedawca jest administratorem danych osobowych.
- Sprzedawca oświadcza, że przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w przypadkach, gdy:
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych.
- Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. W tym celu powinien przesłać na adres poczty elektronicznej, faksem lub listownie (o zachowaniu terminu decyduje data nadania) na adres siedziby sprzedawcy stosowne oświadczenie na piśmie.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy jest następujący:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: MERRE PL Sp. z o.o., ul. Wolska 84/86, 01-141 Warszawa, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks: 22 2010716
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić. - Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie internetowej sprzedawcy pod adresem www.merre.pl/pl/odstapienie-od-umowy-menu lub na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta pod adresem www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216
- Zwrot produktów w stanie niezmienionym powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. O zachowaniu terminu decyduje data nadania.
- W przypadku odstąpienia od umowy, bezpośrednie koszty zwrotu towarów ponosi Klient.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia zamówionego towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedacę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Adres dla celów zwrotów i reklamacyjnych to siedziba Sprzedawcy.
- Zwrot wynagrodzenia nastąpi w terminie czternastu dni w formie w jakiej nastąpiła zapłata. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towarów z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Sprzedawca bez wcześniejszego uzgodnienia nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. Decyzja odmawiająca uznania reklamacji przesyłana jest na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w zamówieniu. Sposób załatwienia reklamacji rozpatrzonych pozytywnie zostanie uzgodniony z Klientem telefonicznie lub e-mailem.
- Zmiany niniejszego regulaminu nie mają wpływu na zobowiązania stron związane z wcześniej zawartymi umowami kupna-sprzedaży.
- W przypadku sądowego rozstrzygania sporów, właściwość miejscowa zostanie ustalona na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.